Rodzina modeli SUV Hyundaia powiększa się o całkowicie nowy model KONA

BANER-i10-Walentynki-nowy-hyundai-i10-2013

Nowy model KONA – reprezentujący segment B-SUV dołączy do rodziny SUV-ów Hyundaia

Kompaktowy SUV jest odzwierciedleniem dynamicznego i energetycznego charakteru regionu Kona. Nowy model kontynuuje tradycję geograficznego nazewnictwa modeli SUV na Hawajach.

Hyundai ogłosił nazwę nowego modelu z segmentu B-SUV. Kona jest znanym regionem na Hawajach, kojarzonym z aktywnym podróżowaniem i spędzaniem czasu, co znajduje odzwierciedlenie w dynamicznym charakterze modelu, którego wprowadzenie do sprzedaży planowane jest na przełomie roku.

Pojawienie się modelu KONA w nowym dla Hyundaia segmencie B-SUV jest kolejnym krokiem w poszerzaniu i umacnianiu przez markę oferty modeli typu SUV. KONA kontynuuje także tradycjęnazewnictwa modeli SUV Hyundaia, związaną z nazwami geograficznymi – podobnie jak Creta, Santa Fe, Tucson, Veracruz.

Hawaje to popularne miejsce wśród ludzi szukających sposobów na aktywne spędzenie czasu, uprawiających surfing, nurkowanie czy inne sporty ekstremalne. Energetyczny i unikalny charakter wyspy znajduje swój wyraz w innowacyjnym a jednocześnie praktycznym i funkcjonalnym projekcie samochodu.W modelu KONA mocno skoncentrowano się na właściwościach jezdnych i dynamice auta. Samochód wyróżnia wiodąca w klasie przestronność wnętrza oraz nowoczesne elementy stylistyczne, wyznaczające kierunek rozwoju kolejnych generacji modeli SUV Hyundaia.

KONA będzie czwartym modelem w europejskiej rodzinie SUV-ów Hyundaia, obok modeli: Tucson, Santa Fe
oraz Grand Santa Fe. Marka chce konsekwentnie oferować swoim Klientom modele SUV, wyróżniające się wyrazistym, przyciągającym uwagę designem oraz dopracowanym i przestronnym wnętrzem.

Nowy model KONA przyczyni się do realizacji naczelnego celu Hyundaia w Europie, jakim jest zdobycie do 2021 roku statusu pierwszej, azjatyckiej marki motoryzacyjnej, m.in. dzięki wprowadzeniu w tym czasie do sprzedaży 30 nowych modeli i ich wersji. Od momentu pojawienia się na rynku modelu Santa Fe pierwszej generacji w 2001 roku, marka sprzedała już ponad 1,4 mln samochodów typu SUV, a nowy model KONA ma umocnić pozycję Hyundaia w tym segmencie.

Inne wpisy

na blogu Witpol Auto